Ustalenie adresu

Ustalenie adresu

Minęły już czasy zasiedzenia. Szczególnie biznesmeni, ludzie młodzi i nie bojący się wyzwań, oraz osoby otwarte na zmiany pracy są całkowicie mobilni. Często zmieniają miejsce zamieszkania, pracy czy dane korespondencyjne. Bywa, że prowadząc działalność posiadają kilka adresów.

Ich ustalenie bywa kłopotliwe, szczególnie przy ograniczonym czasie w przypadku toczenia się spraw administracyjnych i sądowych. Dla naszej agencji nie są to sprawy beznadziejne. Nasi detektywi mierzą się dla Ciebie z tym poważnym problemem i mogą ustalić:

  • adres prowadzenia działalności gospodarczej
  • adres miejsca pracy
  • adres zamieszkania
  • adres zameldowania stałego lub tymczasowego
  • adres korespondencyjny

Cel ustalenia danych adresowych

Wynik naszej pracy pozwoli Ci szybko i skutecznie dostarczyć wszelkie dokumenty, pozwy, pisma i listy. To znacznie ułatwi przeprowadzenie spaw sądowych, urzędniczych czy firmowych, np. związanych z nieopłaconymi fakturami czy innymi zobowiązaniami.

Dostarczone przez detektywa dokumenty, zawsze z wyraźnym potwierdzeniem odbioru, pozwalają wyeliminować unikanie odbierania niepożądanej korespondencji czy przeciąganie spraw. Detektyw, dysponując wszelkimi danymi odbiorcy, jest bowiem w stanie stawić się w każde miejsce, aby skutecznie doręczyć korespondencję.

Co ułatwi nasza praca?

Dostarczenie dokumentów przez detektywa stosowane jest przy:

  • pismach sądowych
  • pismach komorniczych
  • wezwaniach na linii biznesowej
  • pismach rozwodowych
  • pismach alimentacyjnych
  • ściganiu dłużników alimentacyjnych